|
|
|
|
Tien problemen |
Harry Janssens |
|
Onbelemmerd leren |
Heleen Wientjes |
|
Hoogbegaafdheid en dyslexie |
Rob Brunia |
|
Top-down |
Jet Barendrecht |
|
|
|
|
Het brein als struikelblok |
Janneke Baas en Beatrijs van Westerop |
|
Plusklassen |
Tom Geestman |
|
Schoolbeleid: Hoogbegaafden, zien we ze zitten ? | Jack Duerings en Eleonoor van Gerven |
|
|
|
|
Hoogbegaafde kinderen |
Jolanda Koorevaar |
|
Literatuurlijst 2009_HINT NZH |
Koepel Hoogbegaafdheid |
|
Compacten & Verrijken |
Marianne Pluymakers, |
|
Sociale-emotionele ontwikkeling |
Mia Frumau |
|
Hoogbegaafdheid |
Mönks |
|
Risicofactoren sociaal-emotionele ontwikkeling |
G. Haans |
|
Communiceren met HB-kinderen |
Rob Brunia |
|
Onderpresteren |
Rob Brunia |
|
Versnellen |
Rob Brunia |
|
Vervroegde instroom kleuters |
Eleonoor van Gerven |
|
Onderpresteren |
Willy Peters, |
|
Een prettig gesprek |
Dolf Janson |
Voor deze documenten (PDF) heeft u Adobe Acrobat Reader
nodig.Wanneer u dat nog niet op uw PC heeft staan kunt u het hieronder
downloaden.